Îi mulţumim încă o dată Melindei pentru participarea la concurs şi vă redăm în cele ce urmează mesajul ei.

Salut,

O sa incep cu cateva cuvinte despre mine: am 26 de ani, locuiesc in Turda, jud. Cluj, am terminat filologia, iar cea mai mare pasiune este desigur fotografia. Despre concurs am aflat de pe situl fotografa.ro, si m-am inscris deoarece am crezut ca fotografiile mele se incadreaza in tematica propusa "Unitate in diversitate" .

Prima fotografie, cea intitulata Teddy bear a fost facuta in Turda intr-o colonie de tigani la capatul orasului. Oamenii de acolo locuiesc printre ruinele unei fabrici inchise dupa revolutie si traiesc din ceea ce aduna din groapa de gunoi a orasului. Pentru mine ochii aceea mari, deschisi larg vorbesc despre inocenta copilariei, despre capacitatea de a se minuna de lumea inconjuratoare, de a se bucura de lucrurile simple, cum ar fi un ursulet uzat. Si nu conteaza culoarea pielii, nationalitatea sau statutul social, copilaria este pretutindeni la fel.

Fotografia Couple a fost facuta in Paris. Si acum imi aminteste de atmosfera metropolei europene, de multimea de pe strazile orasului, negrii, chinezi, arabi, oameni din natii diferite care fac ca Parisul sa fie atat de colorat. Iar pentru mine cuplul acesta reprezinta un model de convietuire. Numai asa putem trai impreuna, daca il acceptam pe celalat fara prejudicii, daca ii respectam identitatea culturala, credinta, traditiile, daca il respectam ca si om. Iubirea este capabila sa aduca diferentele impreuna, sa creeze o unitate in diversitate.

Melinda



0 comentarii

Trimiteți un comentariu